Wie zijn wij?

In 1996 is Maarten van der Aart schoonmaakbedrijf van der Aart B.V. begonnen vanuit zijn zolderkamer. Met een kleine investering van zijn ouders en een fijne vriend die hem een goede eerste klus aanleverde was het begin van schoonmaakbedrijf van der Aart daar. Onderaan deze pagina leest u alles over onze bijzondere reis!

Inmiddels zijn wij in 25 jaar uitgegroeid tot een professionele en veelgevraagde dienstverlener.

Wij onderscheiden ons in de branche op drie unieke manieren:
1. We stellen samen met u een plan van aanpak op voor ieder project .
2. We zoeken de schoonmaker die bij u past.
3. We zijn begaan met de wereld en geven graag terug.

Hiermee kunnen wij inspelen op uw persoonlijke wensen en kijken welke schoonmaakaanpak het beste voor uw situatie werkt, terwijl we ook nog een steentje bijdragen aan een beter milieu. Daarbij hanteren wij een flexibele, persoonlijke houding naar onze klanten. U kunt ons altijd alles vragen, en we zullen u altijd van het beste advies voorzien.

Schoonmaakbedrijf Utrecht

Mensenwerk

Wij zijn persoonlijke betrokken bij elke klant of project. Dit ziet u ook terug in onze werkwijze en personeelsbeleid. De kwaliteit van onze dienstverlening is immers afhankelijk van de kwaliteit van onze mensen. Onze teams bestaan uit gemotiveerde en leergierige medewerkers die plezier hebben in en houden van hun werk. Dankzij ons gevarieerde dienstenpakket blijven de werkzaamheden ook gevarieerd. Onze medewerkers staan garant voor kwaliteit, zorgvuldigheid en betrouwbaarheid.

Elke klant krijgt van ons maatwerk. Per project brengen wij uw wensen nauwgezet in kaart en selecteren vervolgens de beste methode en mensen om de werkzaamheden naar volle tevredenheid uit te voeren. Daarbij maken we gebruik van hoogwaardige en milieuvriendelijke schoonmaakproducten. Met onze vakkundige mensen en professionele middelen kunt u altijd tekenen op een optimaal eindresultaat.

Maatschappelijk verantwoord ondernemen

Veel schoonmaakbedrijven hechten belang aan de menselijke kant van maatschappelijk verantwoord ondernemen, maar wij kijken nadrukkelijk ook naar het milieu. Wij nemen onze verantwoordelijkheid voor de maatschappij, door non-profitorganisaties te ondersteunen, milieuvriendelijke middelen te gebruiken en vol in te zetten op modern personeelsbeleid.

Door non-profitorganisaties tegemoet te komen in hun schoonmaakwensen, geven we direct terug aan onze omgeving. Deze organisaties zijn het fundament van onze maatschappij, en kunnen alleen bestaan door de steun van vrijwilligers, donateurs en sponsoren. Wij dragen van harte ons steentje bij op de manier die wij goed kunnen: door hun schoonmaakzorgen weg te nemen.

Er zijn veel alternatieven voor het ouderwetse gebruik van bleek en andere niet-biologisch afbreekbare schoonmaakmiddelen. Wij maken gebruik van milieuvriendelijke middelen, omdat we van mening zijn dat de schoonmaakbranche wezenlijk bij kan dragen aan een beter milieu. We nemen mensen aan met een afstand tot de arbeidsmarkt, zorgen voor diversiteit in leeftijd, cultuur en achtergrond en we bieden ons personeel opleidingen aan. Ook werken we graag samen met andere organisaties die MVO hoog in het vaandel hebben staan.

dweilen
over ons

Keurmerk SieV

MKB Branchevereniging Schoonmaken is een Vak! – kortweg SieV – zet zich o.a. in voor een betere CAO, inkoopvoordelen voor leden bij diverse partners en leveranciers en bevordert de kennisdeling en samenwerking tussen leden. SieV streeft er naar om verantwoorde normen te hanteren bij en voor hun leden. Daarvoor hebben ze het Schoonmaken-is-een-Vak Keurmerk opgesteld. Van der Aart is aangesloten bij dit keurmerk.

Juist die zaken waarin schoonmaakbedrijven zich onderscheiden, worden binnen dit keurmerk benadrukt en getoetst.  Met het keurmerk beloven wij te werken volgens de Code Verantwoordelijk Marktgedrag, de juiste Ri&E (Risico-inventarisatie en -evaluatie) in te zetten en te gebruiken bij alle schoonmaakklussen en de CAO voor de Schoonmaak na te leven. Daarnaast zijn we een financieel gezond bedrijf, bieden we transparante dienstverlening, werken we veilig en maatschappelijk verantwoord. Ons gehele keuringsrapport is op te vragen bij SieV.

Geschiedenis Van der Aart

Begin Van der Aart

Na zijn handelsopleiding kreeg Maarten het idee om een schoonmaakbedrijf te beginnen. Een van zijn vaders beste vrienden nodigde hem uit om een offerte te maken voor zijn kantoor in Amsterdam, aan de Wibautstraat. En zo begon hij: negen uur werk per avond, elke dag met een busje van Bussum naar Amsterdam op en neer. Maarten woonde nog thuis en had een antwoordapparaat aangeschaft om klanten terug te kunnen bellen. Zijn moeder leende hem vijfduizend gulden en leerde hem hoe je ramen moest lappen. Bij de start waren er direct twee studenten in dienst om ’s avonds met het werk te helpen.

Tiende werknemer

Zes jaar later was Van der Aart al zo ver gegroeid dat de tiende werknemer aangenomen kon worden! Het aantal klanten was ook gestaag gegroeid, en ons werkgebied ondertussen uitgebreid naar heel Amsterdam en omstreken. Ons schoonmaakbedrijf was in zes jaar tijd uitgegroeid van een zolderkamerbedrijfje naar een volwaardig servicebedrijf.

Schoonmaakbedrijf Muiden

Tiende jubileum

Tijdens het eerste jubileum in 2006 organiseerden wij een bijzonder feest. Alle mensen die Maarten hebben geholpen bij het starten van zijn bedrijf én het verder bouwen aan Van der Aart werden getrakteerd op een kookavondje. De eerste klant , Maarten zijn ouders, de accountant etc. etc.. Die eerste tien jaar waren snel gegaan!

Nieuw logo en nieuwe auto's

In 2008 lieten wij een nieuw logo ontwerpen. Vol trots konden we deze vervolgens laten plakken op twee nieuwe Peugeot Bippers. Deze kleinste bestelauto van Peugeot is een perfect formaat voor het vervoeren van onze spullen én onze medewerkers. Met deze twee nieuwe kwam het totaal aantal wagens op vier.

Eerste bedrijfspand Kobaltstraat

Tot 2012 werkte Van der Aart vanuit een kantoor aan huis. Omdat we ondertussen flink gegroeid waren, werd het tijd voor een echt bedrijfspand. Deze vonden wij aan de Kobaltstraat 5a in Naarden, waar we nu nog steeds gevestigd zijn. Hier hebben we ruimte voor al onze spullen, onze mensen én het ontvangen van onze klanten.

Twintigjarig jubileum

Op 16 juli 2016 vierden we dat we twintig jaar bestonden. We organiseerden een solextour door het Gooi voor al onze medewerkers. Een fantastische dag waarbij we met ons team een leuk uitje hadden en elkaar op een andere manier te leren kennen. We zijn enorm dankbaar dat al deze mensen dag in dag uit voor ons klaar staan.

Vijfentwintig jaar!

En dan bestaan we vijfentwintig jaar. Dit jubileum vieren we met een nieuwe website waar je nóg beter kunt leren wie wij zijn, waar we voor staan en wat we doen. Met trots presenteren we verschillende cases over een aantal bijzondere klanten en objecten. En met deze timeline kijken we terug op vijfentwintig fantastische jaren. Op naar de dertig!

Ons team

M.B. (Maarten) van der Aart

M.B. (Maarten) van der Aart

Directeur, oprichter

maarten@van-der-aart.nl
Van der Aart_37

M. (Martine) van der Aart – Gerwig

Administratie: loonadministratie, boekhouding

administratie@van-der-aart.nl klachten@van-der-aart.nl info@van-der-aart.nl
Naamloos-1_0003_B91A0801-min

Angelique van Megen

Office manager

office@van-der-aart.nl
Naamloos-1_0004_B91A0784-2-min

C. (Christi) Kik

Rayonleider

christi@van-der-aart.nl

Benieuwd wat we voor u kunnen betekenen ?